49è Congrés Internacional de l’AFEAF – Ampliació del termini per a la presentació de propostes

Català:

Benvolguts i benvolgudes,

Ens complau informar-vos que s'ha ampliat el termini per a la presentació de propostes de contribució al 49è Congrés Internacional de l'AFEAF, que tindrà lloc a Lleida del 15 al 17 de maig de 2025. La nova data límit per a la presentació de propostes és el 30 de setembre de 2024.

Formats de presentació: Les contribucions es podran presentar en tres formats:

• Comunicació oral
  • Pòster
  • Minipòster

Recordeu que les propostes es poden enviar en qualsevol de les quatre llengües oficials del congrés: català, castellà, francès i anglès.

Inscripció i enviament de propostes:

Tota la informació sobre el congrés, la crida a comunicacions i les inscripcions està disponible a les webs de la Universitat de Lleida (UdL) i de l'AFEAF.

Us esperem a Lleida aquesta primavera!

Cordialment,

Comitè organitzador

Ariadna Nieto Espinet, Natàlia Alonso, Georgina Prats, Alba Castellano, Armelle Gardeisen, Núria Rovira, Miguel Tarongi, Philippe Barral, Philippe Gruat, Valérie Taillandier

Castellà:

49º Congreso Internacional de la AFEAF – Ampliación del plazo para la presentación de propuestas

Apreciados colegas,

Nos complace informaros de que se ha ampliado el plazo para la presentación de propuestas de contribución al 49º Congreso Internacional de la AFEAF, que tendrá lugar en Lleida del 15 al 17 de mayo de 2025. La nueva fecha límite para la presentación de propuestas es el 30 de septiembre de 2024.

Formatos de presentación:
Las contribuciones se podrán presentar en tres formatos:

• Comunicación oral
  • Póster
  • Minipóster

Recordad que las propuestas se pueden enviar en cualquiera de los cuatro idiomas oficiales del congreso: catalán, castellano, francés y inglés.

Inscripción y envío de propuestas:
Toda la información sobre el congreso, la convocatoria de comunicaciones y las inscripciones está disponible en las webs de la Universidad de Lleida (UdL) y de la AFEAF.

¡Os esperamos en Lleida esta primavera!

Cordialmente,

Comité organizador

Francès:

49e Congrès International de l'AFEAF – Prolongation du délai de soumission des propositions

Chers tous,

Nous avons le plaisir de vous informer que le délai de soumission des propositions de contribution au 49e Congrès International de l'AFEAF, qui se tiendra à Lleida du 15 au 17 mai 2025, a été prolongé. La nouvelle date limite de soumission est fixée au 30 septembre 2024.

Formats de présentation :
Les contributions peuvent être soumises sous trois formats :

• Communication orale
  • Poster
  • Miniposter

N’oubliez pas que les propositions peuvent être envoyées dans l’une des quatre langues officielles du congrès : catalan, espagnol, français et anglais.

Inscription et soumission des propositions :
Toutes les informations concernant le congrès, l'appel à communications et les inscriptions sont disponibles sur les sites web de l'Université de Lleida (UdL) et de l'AFEAF.

Nous espérons vous accueillir à Lleida ce printemps !

Cordialement,

Comité organisateur

Anglès:

49th International AFEAF Congress – Extension for proposal submissions

Dear all,

We are pleased to inform you that the submission deadline for contributions to the 49th International AFEAF Congress, which will take place in Lleida from the 15th to the 17th of May 2025, has been extended. The new deadline for submissions is 30th September 2024.

Presentation formats:
Contributions can be submitted in three formats:

• Oral presentation
  • Poster
  • Miniposter

Please remember that proposals can be submitted in any of the four official languages of the congress: Catalan, Spanish, French, and English.

Registration and submission of proposals:
All information regarding the congress, the call for papers, and registration is available on the websites of the University of Lleida (UdL) and the AFEAF.

We look forward to welcoming you to Lleida this spring!

Kind regards,

Organising committee: